• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lån på 40000 kr akut, 18 FF 40% score

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
B

Brixia

Gäst
Poäng: 0
Loggar in på mina sidor och klickar på lån och sen upplåning. Där står det tex (20.000)

Kan det stämma? Står 154 000:- där för mig!? Har du lyckats låna de beloppet som står där varje gång? Ifrågasätter de vad du lånar pengarna till? Jag skulle behöva lösa 5 dyra smslån som jag gärna inte ange till dem. Detta skulle verkligen lösa hela min situation.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Kan du inte ringa dem och fråga i morgon om det beloppet är tillgängligt för dig? Då behöver du inte kosta på dig en till UC om det inte blir beviljat.
 
B

Brixia

Gäst
Poäng: 0
Absolut, men var intresserad av att veta om man måste ange vad man ska ha pengarna till. Vågar man säga att man ska lösa några smslån, de syns ju inte på min UC? Vad hände om man söker på hela beloppet och inte blir beviljad? Får man erbjudande om ett lägre belopp då?
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
En UC tas! Men de tittar inte så noga på den. Dom kollar bara så du inte tagit fler lån sen senaste gången du låna av dom.

Så sa de till mig.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Kan det stämma? Står 154 000:- där för mig!? Har du lyckats låna de beloppet som står där varje gång? Ifrågasätter de vad du lånar pengarna till? Jag skulle behöva lösa 5 dyra smslån som jag gärna inte ange till dem. Detta skulle verkligen lösa hela min situation.
Har du ringt dem idag och vad sa de i så fall?
 
B

Brixia

Gäst
Poäng: 0
Har du ringt dem idag och vad sa de i så fall?

Ringde till dem men fick ett väldigt otydligt svar. I stort sa han bara att sädå det stod det beloppet hade jag mycket goda chanser att bli beviljad höjning. Dock kunde han (så klart) inte säga något om hur mycket jag kunde tänkas bli beviljad.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Brixia har du sökt om utökning hos BN eller ska du prova hos någon annan?
 
B

Brixia

Gäst
Poäng: 0
Brixia har du sökt om utökning hos BN eller ska du prova hos någon annan?

Jag kommer att vänta till mitten av månaden. Då försvinner en UC förfrågan och den kredit jag löste i juli borde också så med som avslutad på min UC. Har idag 1,6% och 4ff så jag borde ju kunna få ner det ytterligare då. Vad tror du?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp